Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13628
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина Адамівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T20:59:22Z-
dc.date.available2017-02-19T20:59:22Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗаячковська, Г. А. Культура як феномен маркетингу міжнародного туризму / Г. А. Заячковська // Вісник Хмельницького національного університету. – 2010. – № 3, т. 2. – С. 105-107.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13628-
dc.description.abstractРозглянуто вплив культурного фактора на товарну, цінову, збутову та комунікаційну політику туристичних підприємств, які діють на міжнародному ринку. The article deals with the influence of cultural factors on the product, price, sales and communication policy of tourism enterprises that operate in the international market.uk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk_UA
dc.subjectкультура, маркетинг міжнародного туризму, товарна політика, цінова політика, збутова політика, комунікаційна політикаuk_UA
dc.titleКультура як феномен маркетингу міжнародного туризмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
культура як феномен маркетингу МТ.pdf359.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.