Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13642
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСпівак, Валентин Павлович-
dc.date.accessioned2017-02-19T21:21:33Z-
dc.date.available2017-02-19T21:21:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСпівак, В. П. Формування складових цінової стратегії харчового підприємства в умовах фінансово-економічної кризи [Текст] : дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 8.18010024 «Прикладна економіка» / Валентин Павлович Співак. – Тернопіль: Тернопільський національний економічний університет, 2017.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13642-
dc.description.abstractРозглянуто актуальні проблеми ціноутворення на монополістичних ринках, проведена діагностика розвитку харчових підприємств та можливості ціноутворення. Обгрунтовано складові цінової стратегії харчового підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.titleФормування складових цінової стратегії харчового підприємства в умовах фінансово-економічної кризиuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Співак В.П..pdf694.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.