Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T21:28:21Z-
dc.date.available2017-02-19T21:28:21Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Маркетинг благодійних і волонтерських організацій / Т. М. Борисова // Галицький економічний вісник.–2015.–№ 2 (49).–С. 177–187uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13647-
dc.description.abstractДосліджені особливості маркетингової діяльності організацій сфери благодійництва та волонтерства через призму і в контексті українських реалій. В статті представлено результати ініційованого автором моніторингу соціальної реклами, трансльованої державними теле- та радіокомпаніями України. Аналіз інформації, отриманої від Міністерства соціальної політики України та Державного комітету телебачення і радіомовлення України, виявив незначну частку соціальної реклами благодійницького спрямування. Розкриті особливості комплексу маркетингу некомерційних організацій сфери благодійництва та волонтерства. Встановлено, що напрямами посилення конкурентних переваг суб’єктів вітчизняної сфери благодійництва та волонтерства повинні стати такі: посилення ринкової орієнтації та системного підходу, диференціація форми представлення некомерційного продукту організацій; посилення обізнаності лідерів організацій у сфері маркетингу. На основі результатів дослідження запропоновано низку рекомендаційuk_UA
dc.relation.ispartofseries;2 (49)-
dc.subjectмаркетинг, некомерційна організація,благодійна організація, волонтерська організація, маркетингова комунікація, уразлива група населенняuk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГ БЛАГОДІЙНИХ І ВОЛОНТЕРСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Борисова Т.pdf230.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.