Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13650
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T21:32:03Z-
dc.date.available2017-02-19T21:32:03Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Обґрунтування вибору цільової аудиторії для соціальних журналістів (на прикладі НУО з протидії торгівлі людьми) // Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи : кол. моногр. / Н. Голда, О. Міщук, Т. Борисова [та ін.] ; за ред. Р. В. Федоровича. –Тернопіль : Вид-во ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. –С. 243–266uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13650-
dc.publisherВид-во ТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.titleОбґрунтування вибору цільової аудиторії для соціальних журналістів (на прикладі НУО з протидії торгівлі людьми)uk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисова Т. колект. монографія 2015.pdf4.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.