Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T22:03:07Z-
dc.date.available2017-02-19T22:03:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Маркетингові заходи на виконання Державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській області / Т. М. Борисова // Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Тернопіль, 8–10.10.2015р.). –Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015.–С. 9–13uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13667-
dc.publisherТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГОВІ ЗАХОДИ НА ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНОЇ ЦІЛЬОВОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borysova-tezy.pdf144.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.