Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T22:08:05Z-
dc.date.available2017-02-19T22:08:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Актуальні вектори розвитку маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів сфери освіти та досліджень України / Т. М. Борисова // Маркетинг інновацій та інновації у маркетингу : зб. тез доп. VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Суми, 25–26.09.2014р.).–Суми : Сумс. держ. уні-т.–С. 27–28uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13669-
dc.publisherСумс. держ. уні-тuk_UA
dc.titleАКТУАЛЬНІ ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ СФЕРИ ОСВІТИ ТА ДОСЛІДЖЕНЬ УКРАЇНИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy Borysova.pdf70.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.