Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13683
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T22:38:48Z-
dc.date.available2017-02-19T22:38:48Z-
dc.date.issued2014-11-
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Особливості маркетингу вітчизняних некомерційних організацій сфери права, адвокасі, політики / Т. М. Борисова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. Х Міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, 6–8.11.2014р.).–Львів : НУ «Львівська політехніка», 2014.–С. 27–29uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13683-
dc.titleОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИХ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ ПРАВА, АДВОКАСІ, ПОЛІТИКИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy Borysova (1).pdf120.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.