Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13688
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T22:55:45Z-
dc.date.available2017-02-19T22:55:45Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Маркетинг релігійних організацій у просторі сучасної вітчизняної некомерційної сфери / Т. М. Борисова // Галицький економічний вісник. –2014.–№ 3 (46).–С. 171–182uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13688-
dc.description.abstractПорушено проблему маркетизації сфери релігійних конгрегацій через призму і в контексті українських реалій та реалій країн із розвиненою економікою. У координатах «Україна – світ» проаналізовано найвагоміші соціальні та економічні умови діяльності релігійних організацій, серед яких політичні та соціально-культурні зміни, фінансові виклики, виклики лідерства, а також визначено перспективи розвитку українських релігійних конгрегацій на засадах творчої імплементації зарубіжного досвіду маркетизації і з урахуванням вітчизняних умов. Представлено модель модифікації ринкових орієнтацій релігійних організацій. На основі аналізу визначень поняття «маркетинг релігійної організації» виявлено їх спільні риси. Виявлено низку особливостей елементів комплексу маркетингу релігійних організацій. На основі результатів дослідження запропоновано низку рекомендацій.uk_UA
dc.publisherТерн. націон. техн. ун-т ім. І. Пулюяuk_UA
dc.subjectрелігійна організація, маркетинг релігійних організацій, релігійні конгрегаціїuk_UA
dc.titleМаркетинг релігійних організацій у просторі сучасної вітчизняної некомерційної сфериuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисова (19.09.14).pdf263.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.