Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13689
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T22:58:22Z-
dc.date.available2017-02-19T22:58:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Маркетизація як вектор розвитку сфери права, адвокасі та політики в контексті національного досвіду / Т. М. Борисова // Галицький економічний вісник.–2014.–№ 4 (47).–С. 157–170uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13689-
dc.description.abstractДосліджено особливості маркетингової діяльності організацій сфери права, адвокасі, політики через призму і в контексті українських реалій. Проаналізовано найвагоміші виклики організаціям досліджуваної сфери України, серед яких посилення конкуренції, посилення державного регулювання прямого впливу некомерційних організацій на законодавство, невідповідність міжнародним стандартам процесу виборів в Україні, підвищення ефективності діяльності некомерційних організацій сфери адвокасі. Виявлено особливості комплексу маркетингу некомерційних організацій сфери права, адвокасі, політики. На основі результатів дослідження запропоновано низку рекомендацій.uk_UA
dc.publisherТерн. націон. техн. ун-т ім. І. Пулюяuk_UA
dc.subjectгромадські та адвокасі організації, право і правові послуги, політична організація, некомерційна організація, маркетингuk_UA
dc.titleМаркетизація як вектор розвитку сфери права, адвокасі та політики в контексті національного досвідуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нове Борисова (28.12.14) (1).pdf249.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.