Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-19T23:10:24Z-
dc.date.available2017-02-19T23:10:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Вектори розвитку маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів сфери охорони здоров’я України // Трансформаційні процеси економічної системи в умовах сучасних викликів : кол. моногр. / В. В. Козюк, І. В. Матюрін, Т. М. Борисова [та ін.] ; за ред. В. І. Гринчуцького. –Тернопіль : Крок, 2014.–С. 291–302uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13693-
dc.publisherКрокuk_UA
dc.titleВЕКТОРИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ СФЕРИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези у колективну монографію Борисова Т.pdf187.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.