Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13966
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевчук, Андрій Васильович | - |
dc.contributor.author | Шевчук, Любов Теодорівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-20T19:42:01Z | - |
dc.date.available | 2017-02-20T19:42:01Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13966 | - |
dc.description.abstract | Стрімке впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в усі сфери висунули нові подібні вимоги до освіти та науки в різних країнах світу. Їх впровадження в реалії сьогодення стали свідченням формування глобального науково-освітнього простору. Найпотужнішими центрами продукування та дифузії інновацій і знань були університети. Саме вони повинні стати опорними центрами глобального науково-освітнього простору. Але, в сучасних умовах самі університети повинні змінитися з традиційних на прогресивні структури. Вони повинні перетворитися в університети третього тисячоліття, здатні виконувати нові системоформуючі функції, які забезпечать формування глобального науково-освітнього простору, що дозволить інтенсифікувати розвиток усіх галузей знань, насамперед економічної науки. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Інноваційна економіка. № 4(53), 2014. 468 с. С. 16-21. | uk_UA |
dc.subject | університети третього тисячоліття | uk_UA |
dc.subject | науковий простір | uk_UA |
dc.title | УНІВЕРСИТЕТИ ТРЕТЬОГО ТИСЯЧОЛІТТЯ ЯК ОПОРНІ ЦЕНТРИ ГЛОБАЛЬНОГО НАУКОВО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf | 143.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
14-zmist.pdf | 1.21 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.