Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, Андрій Васильович-
dc.contributor.authorШевчук, Любов Теодорівна-
dc.date.accessioned2017-02-20T19:42:01Z-
dc.date.available2017-02-20T19:42:01Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13966-
dc.description.abstractСтрімке впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в усі сфери висунули нові подібні вимоги до освіти та науки в різних країнах світу. Їх впровадження в реалії сьогодення стали свідченням формування глобального науково-освітнього простору. Найпотужнішими центрами продукування та дифузії інновацій і знань були університети. Саме вони повинні стати опорними центрами глобального науково-освітнього простору. Але, в сучасних умовах самі університети повинні змінитися з традиційних на прогресивні структури. Вони повинні перетворитися в університети третього тисячоліття, здатні виконувати нові системоформуючі функції, які забезпечать формування глобального науково-освітнього простору, що дозволить інтенсифікувати розвиток усіх галузей знань, насамперед економічної науки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнноваційна економіка. № 4(53), 2014. 468 с. С. 16-21.uk_UA
dc.subjectуніверситети третього тисячоліттяuk_UA
dc.subjectнауковий простірuk_UA
dc.titleУНІВЕРСИТЕТИ ТРЕТЬОГО ТИСЯЧОЛІТТЯ ЯК ОПОРНІ ЦЕНТРИ ГЛОБАЛЬНОГО НАУКОВО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf143.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
14-zmist.pdf1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.