Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13977
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.date.accessioned2017-02-20T20:08:03Z-
dc.date.available2017-02-20T20:08:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13977-
dc.description.abstractУ статті сформульовано сутність трансформації регіональних освітніх систем як логічного процесу. Здійснено теоретичний огляд підходів вітчизняних вчених щодо проблемності та напрямів трансформаційних процесів у сфері освіти. Систематизовано основні причини трансформації регіональних освітніх систем в Україні з погляду впливу на них екзогенних факторів. Доведено необхідність формування концепції трансформації регіональних освітніх систем через здійснення змін у сфері освіти з переходом від виключно централізованої урегульованості до регіоналізації освітнього простору.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСталий розвиток економіки. Всеукраїнський науково-виробничий журнал / ПВНЗ «Університет економіки і підприємництва», ПІІ «Інститут економіки, технологій і підприємництва»; Гол. ред. Стельмащук А.М., д.е.н., проф. – 2013. – №4 [21]. –С. 150-155uk_UA
dc.subjectтрансформаціяuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectрегіональна освітня система,uk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО СУТНІСНОГО РОЗУМІННЯ ТРАНСФОРМАЦІЇ РЕГІОНАЛЬНИХ ОСВІТНІХ СИСТЕМuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf327.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.