Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13977
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2017-02-20T20:08:03Z | - |
dc.date.available | 2017-02-20T20:08:03Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13977 | - |
dc.description.abstract | У статті сформульовано сутність трансформації регіональних освітніх систем як логічного процесу. Здійснено теоретичний огляд підходів вітчизняних вчених щодо проблемності та напрямів трансформаційних процесів у сфері освіти. Систематизовано основні причини трансформації регіональних освітніх систем в Україні з погляду впливу на них екзогенних факторів. Доведено необхідність формування концепції трансформації регіональних освітніх систем через здійснення змін у сфері освіти з переходом від виключно централізованої урегульованості до регіоналізації освітнього простору. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Сталий розвиток економіки. Всеукраїнський науково-виробничий журнал / ПВНЗ «Університет економіки і підприємництва», ПІІ «Інститут економіки, технологій і підприємництва»; Гол. ред. Стельмащук А.М., д.е.н., проф. – 2013. – №4 [21]. –С. 150-155 | uk_UA |
dc.subject | трансформація | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | регіональна освітня система, | uk_UA |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО СУТНІСНОГО РОЗУМІННЯ ТРАНСФОРМАЦІЇ РЕГІОНАЛЬНИХ ОСВІТНІХ СИСТЕМ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 327.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.