Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-6 зі 6.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020The strategy of marketing as a tool of competitiveness managementTemchenko, Hanna; Astafieva, Kateryna; Bondarchuk, Olga; Темченко, Ганна; Астаф’єва, Катерина; Бондарчук, Ольга
2020Formation of an effective policy for the repayment of accounts receivable at the enterpriseZdrenyk, Vasyl; Здреник, Василь
2020Визначальні фактори розвитку бізнес-кластерівДмуховські, Роберт
2020Теоретико-організаційні аспекти оптимізації діяльності торговельних підприємств на засадах логістикиБойчик, Ірина; Спяк, Галина; Волошин, Орися; Boichyk, Iryna; Spyk, Halyna; Voloshyn, Orysya
2020Синергія освіти, практики та науки в контексті забезпечення ефективності трудової діяльностіКостишина, Наталія; Степанова, Лариса; Студенець, Владислав; Kostyshyna, Tetyana; Stepanova, Larysa; Studenеtz, Vladуslav
2020Формування концепції та методу оптимального управління ресурсним потенціалом аграрних підприємствКочетков, Олексій; Афанасова, Юлія; Kochetkov, Oleksiy; Afanasova, Julia