Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаласа (Бутова), Ірина Сергіївна-
dc.contributor.authorКлимчук, Інна Олегівна-
dc.date.accessioned2017-02-20T21:27:33Z-
dc.date.available2017-02-20T21:27:33Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГаласа (Бутова), Ірина. Особливості вираження емотивності у політичній рекламі. - Мандрівець. – Тернопіль. – 2012. – Вип.2. – С. 69–71uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14021-
dc.publisherМандрівець. – Тернопіль. – 2012uk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИРАЖЕНЯ ЕМОТИВНОСТІ У ПОЛІТИЧНІЙ РЕКЛАМІuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Емотивність_Бутова, Климчук.pdf415.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.