Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14033
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНалукова, Наталія Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-02-20T21:48:47Z-
dc.date.available2017-02-20T21:48:47Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citation/ Н. І. Налукова // Наукові записки. Серія “Економіка”: Збірник наукових праць. – Острог: Видавництво Національного університету Острозька академія, 2011. – Випуск 18. – С. 487 – 495.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14033-
dc.description.abstractУ статті проведено критичний аналіз існуючих підходів до вияснення сутності страхового маркетингу та на цій основі сформульовано авторське розуміння даного поняття.uk_UA
dc.subjectстрахуванняuk_UA
dc.subjectстрахова послугаuk_UA
dc.subjectстраховий продуктuk_UA
dc.subjectринок страхових послугuk_UA
dc.subjectстратегія страхового маркетингуuk_UA
dc.titleТеоретична концептуалізація страхового маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття ТеорикоПрагмат СТРАХ МАРКЕТИНГ.pdf184.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.