Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14077
Назва: Страхова послуга як об’єкт страхового маркетингу
Автори: Налукова, Наталія Ігорівна
Nalukova, Nataliya
Ключові слова: страхові продукти
страхові послуги
страховий маркетинг
страховий ринок
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: / Налукова, Н. І. // Страховий ринок України в умовах фінансової глобалізації: матеріали міжнародної науково-практичної конференції [Київ, 10 – 12 жовтня 2012 р.]. – К.: КНЕУ, 2012. – 274 с. – С. 144 – 147.
Короткий огляд (реферат): У статті аргументовано що на сьогодні вже існують важливі напрацювання з приводу формування сучасного понятійного апарату страхового маркетингу, страхових послуг, але у науковому середовищі усе ще немає єдиного погляду на визначення цих понять, та зокрема формулювання сутності страхової послуги як об’єкта страхового маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14077
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_Nalukova 2 СТРАХ ПОСЛУГА.pdf104.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.