Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНалукова, Наталія Ігорівна-
dc.contributor.authorNalukova, Nataliya-
dc.date.accessioned2017-02-21T08:02:46Z-
dc.date.available2017-02-21T08:02:46Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citation/ Налукова, Н. І. // Страховий ринок України в умовах фінансової глобалізації: матеріали міжнародної науково-практичної конференції [Київ, 10 – 12 жовтня 2012 р.]. – К.: КНЕУ, 2012. – 274 с. – С. 144 – 147.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14077-
dc.description.abstractУ статті аргументовано що на сьогодні вже існують важливі напрацювання з приводу формування сучасного понятійного апарату страхового маркетингу, страхових послуг, але у науковому середовищі усе ще немає єдиного погляду на визначення цих понять, та зокрема формулювання сутності страхової послуги як об’єкта страхового маркетингу.uk_UA
dc.subjectстрахові продуктиuk_UA
dc.subjectстрахові послугиuk_UA
dc.subjectстраховий маркетингuk_UA
dc.subjectстраховий ринокuk_UA
dc.titleСтрахова послуга як об’єкт страхового маркетингуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_Nalukova 2 СТРАХ ПОСЛУГА.pdf104.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.