Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14083
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарішняк, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-02-21T08:09:43Z-
dc.date.available2017-02-21T08:09:43Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationЗарішняк І. М. Аналіз ефективності експериментальної моделі дидактичної емоційної взаємодії в підсистемі „викладач-студент” / І. М. Зарішняк // Педагогічні науки: зб. наук. пр. –Суми: Сум. ДПУ ім. А.С.Макаренка. – 2005. – С.213-219.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14083-
dc.description.abstractУ статті визначені критерії, показники прояву та рівні дидактичної емоційної взаємодії, описана модель реалізації позитивної дидактичної взаємодії між викладачем і студентами у процесі навчання у класичному університеті. В статье определены критерии, показатели проявления и уровне дидактической эмоционального взаимодействия, описанная модель реализации положительной дидактического взаимодействия между преподавателем и студентами в процессе обучения в классическом университете.uk_UA
dc.publisherСуми: Сум. ДПУ ім. А.С.Макаренка.uk_UA
dc.subjectдидактична взаємодіяuk_UA
dc.subjectпідсистема "викладач-студент"uk_UA
dc.titleАналіз ефективності експериментальної моделі дидактичної емоційної взаємодії в підсистемі „викладач-студент”uk_UA
dc.title.alternativeThe analysis of the efficiency of the experemental model of didactic emotional interaction in the sub-system tucher-studentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скан 21 февр. 2017 г., 09.38.pdf5.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.