Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарішняк, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-02-21T08:19:10Z-
dc.date.available2017-02-21T08:19:10Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗарішняк І. М. Технологія тьюторського заняття як альтернативного виду навчального заняття у ВНЗ / І. М. Зарішняк // Інтеграційний вибір України: історія, сучасність, перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжн. уч. м. Вінниця, 10 квітня 2012 р. – Т. ІІ. – Тернопіль: Крок, 2012. – С. 234-241.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14092-
dc.description.abstractРозкрито дидактичні можливості тьюторського заняття, проаналізовано його структуру. Розкрито методику проведення тьюторського зааняття із гуманітраних дисциплін. Проаналізовано систему оцінювання студентів під час тьюторського заняття.uk_UA
dc.publisherТернопіль: Крокuk_UA
dc.subjectтьюторське заняттяuk_UA
dc.subjectтьюторіальна системаuk_UA
dc.subjectструктура тьюторського заняттяuk_UA
dc.subjectпереваги та недоліки тьюторського заняттяuk_UA
dc.titleТехнологія тьюторського заняття як альтернативного виду навчального заняття у ВНЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скан 21 февр. 2017 г., 10.06.pdf7.58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.