Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14095
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНалукова, Наталія Ігорівна-
dc.contributor.authorЗабродська, Роксолана Ігорівна-
dc.contributor.authorNalukova, Nataliya-
dc.date.accessioned2017-02-21T08:20:19Z-
dc.date.available2017-02-21T08:20:19Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citation/ Н. І. Налукова, Р. І. Забродська // Naukowa Myśl Informacyjnej Powieki – 2012: мateriały VIII międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji [Przemysl, 07 – 15 marca 2012 roku]. – Przemysl. – 2012. – Volume 2. – Ekonomiczne nauki. – 112 str. С. 27 – 29.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14095-
dc.description.abstractСтраховий маркетинг є окремим видом маркетингу зі своїми завданнями, функціями, принципами, метою. Особливість саме страхового маркетингу у тому, що страхові продукти дуже різноманітні, і кожен тип із притаманним саме йому певним цільовим призначенням на ринку, вимагає особливого підходу до прийняття ефективних управлінських рішень щодо розробки відповідної стратегії стосовно його реалізації. Використання інструментів страхового маркетингу позитивно впливає не лише на діяльність страхових компаній, а й на розвиток усього ринку страхових послуг саме через покращення роботи як окремої страхової компанії, так і оптимізацію відносин, що виникають між виробником і споживачем страхових послуг. Українські страховики впроваджують елементи страхового маркетингу у свою діяльність, проте, за недостатності ґрунтовних теоретичних розробок і рекомендацій у більшості випадків цей процес поки що недосконалий.uk_UA
dc.subjectстраховикиuk_UA
dc.subjectстрахові компаніїuk_UA
dc.subjectстрахові послугиuk_UA
dc.subjectстрахові продуктиuk_UA
dc.subjectстраховий маркетингuk_UA
dc.subjectстраховий ринокuk_UA
dc.titleСтраховий маркетинг: сутність, принципи та функціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Налукова Н.І. ТЕЗИ Страх Маркетинг.pdf142.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.