Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1422
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВівчар, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2016-04-03T12:25:29Z-
dc.date.available2016-04-03T12:25:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВівчар О. І. Специфіка особливостей євромаркетингу в трансформаційній економіці // Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та студентів з проблем інтелектуальної власності [Гармонізація законодавства України з питань інтелектуальної власності щодо законодавства Європейського Союзу] – м. Маріуполь, 2013 р. – С. 22-27uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1422-
dc.titleСпецифіка особливостей євромаркетингу в трансформаційній економіціuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf163.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.