Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14344
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаченко, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorЛендюк, Тарас Васильович-
dc.contributor.authorРіппа, Сергій Петрович-
dc.date.accessioned2017-02-21T14:08:38Z-
dc.date.available2017-02-21T14:08:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСнитюк В. Е. Элементы знаниеориентированных систем профессиональной подготовки адаптивного типа / В. Е. Снитюк, К. Н. Юрченко // Вестник ХНТУ. – 2010. – № 2. – С. 180–186. 2. Федорук П. І. Модель адаптивного тестування з нечіткою логікою / П. І. Федорук, С. М. Масловський // Математичні машини і системи. – 2009. – № 1. – С. 131–137. 3. Челышкова М. Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов: [учеб. пособие] / Мария Борисовна Челышкова. – М.: Логос, 2002. – 432 с. 4. Karampiperis P. Adaptive Learning Resources Sequencing in Educational Hypermedia Systems / P. Karampiperis & D. Sampson // Educational Technology & Society. – 2005. – Vol. 8, Issue 4. – P. 128–147. 5. Limongelli C. Configuration of Personalized e-Learning Courses in Moodle / Carla Limongelli, Giuseppe Samprietro, Marco Temperini // EUROCON 2007 The International Conference on «Computer as a Tool» [Warsaw, September 9–12, 2007]. – Warsaw, 2007. – P. 2680–2686.uk_UA
dc.identifier.issn978–617–7386–02–4-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14344-
dc.description.abstractОсвіта відіграє важливу роль у формуванні економіки знань. Необхідним є вдосконалення виконання освітніх проектів у вищих навчальних закладах, спрямованих на виконання освітніх проектів із розробки систем адаптивного навчання в системах дистанційного навчання (СДН)uk_UA
dc.publisherСучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та подоланні наслідків Чорнобильської катастрофи: [матеріали XV Міжнародного наукового семінару, Київ – оз. Світязь, 4–8 липня 2016 року] / за наук. ред. д.е.н., проф. М. М. Єрмошенка; Національна академія управління ; Міжнародна академія інформатики. – К.: Національна академія управлінняuk_UA
dc.subjectосвіта,система,розрахунки,uk_UA
dc.titleФормування індивідуальної траєкторії навчання з використанням знання-орієнтованого і нечіткого підходівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.