Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14412
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРонська, Ольга Григорівна-
dc.date.accessioned2017-02-21T18:14:15Z-
dc.date.available2017-02-21T18:14:15Z-
dc.date.issued2016-05-
dc.identifier.citationМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Стан і перспективи розвитку обліково-інформаційної системи в Україні», 11 травня 2016р. Тернопіль: ТНЕУ, 2016. – 432 с., С. 389-392uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14412-
dc.publisherМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Тернопільuk_UA
dc.titleСутність маркетингового аудитуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези 1.pdf214.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.