Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14468
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБратко, Олександра Семенівна-
dc.date.accessioned2017-02-22T09:27:36Z-
dc.date.available2017-02-22T09:27:36Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14468-
dc.description.abstractУ посібнику висвітлюється навчальний матеріал, який забезпечує теоретичне вивчення та опанування навичок практичної роботи у сфері маркетингових комунікацій. Розглядається сутність маркетингової політики комунікацій та особливості їх організації, класифікація та системи маркетингових комунікацій. Охарактеризовані та всебічно розглянуті такі аспекти маркетингових комунікацій як реклама і рекламна діяльність; стимулювання збуту; процес і засоби стимулювання; мерчандайзинг; персональний продаж; прямий маркетинг; механізм проведення презентацій; паблік рілейшнз. Значна увага присвячена синтетичним засобам маркетингових комунікацій, зокрема: організація і проведення виставок та ярмарок; брендинг; спонсорство. Навчальний посібник написано з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Він призначається для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, менеджерів і маркетологів, та тих практичних працівників, чия діяльність пов'язана з торгівлею та здійсненням комунікацій.uk_UA
dc.publisherБратко О.С. Маркетингова політика комунікацій: Навчальний посібник. - Тернопіль: Карт-бланш, 2006. - 275 с.uk_UA
dc.titleМаркетингова політика комунікаційuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Братко О.С._ Маркетингова політика комунікацій.pdf1.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.