Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14470
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБратко, Олександра Семенівна-
dc.date.accessioned2017-02-22T09:41:42Z-
dc.date.available2017-02-22T09:41:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citation№ 11 (11), Vol. 3;uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14470-
dc.description.abstractВ статті розглянуто трансформаційні процеси, що відбуваються на ринку маркетингових комунікацій в Україні. Проаналізовано зміни, що відбулися серед рекламних та інших комунікативних агенцій, а також в середовищі споживачів комунікативних послуг. Наведена характеристика обсягів та динаміки комунікативного ринку України в цілому та за основними секторами, визначено причини змін. Аналіз комунікативного ринку здійснено як за медійною, так і за немедійною (маркетингові сервіси) складовими. Проведений аналіз дозволив підтвердити припущення щодо того, що ринок маркетингових комунікацій в Україні розвивається відповідно до світових тенденцій, що формуються під впливом глобалізаційних процесів.uk_UA
dc.publisherSciences of Europeuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectринок маркетингових комунікаційuk_UA
dc.subjectмедійний ринокuk_UA
dc.subjectмаркетингові сервісиuk_UA
dc.subjectглобалізаційні процесиuk_UA
dc.titleТРАНСФОРМАЦІЯ РИНКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В УКРАЇНІ ПІД ВПЛИВОМ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВuk_UA
dc.title.alternativeTRANSFORMATION OF MARKETING COMMUNICATIONS MARKET IN UKRAINE UNDER THE INFLUENCE OF GLOBALIZATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.