Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14532
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожелюк, Вікторія Миколаївна-
dc.contributor.authorДенчук, Павло Никифорович-
dc.date.accessioned2017-02-22T12:12:44Z-
dc.date.available2017-02-22T12:12:44Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationВ. М. Рожелюк, П. Н. Денчук // Вісник Подільського державного аграрного технічного університету. – 2009. – №17. Т. 2. – С. 274–278uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14532-
dc.description.abstractУ статті висвітлено передумови побудови стратегії обліку витрат та калькулювання собівартості продукції, вплив організаційно-технологічних особливостей підприємства на методику обліку. Розглянуто витрати і собівартість продукції в системі управління підприємством.uk_UA
dc.publisherВісник Подільського державного аграрного технічного університетуuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectсобівартістьuk_UA
dc.subjectінформаційна системаuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.titleСтратегія формування собівартості продукції в інформаційній системі підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.