Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛагоцька, Наталія Зіновіївна-
dc.contributor.authorLahotska, N. Z.-
dc.date.accessioned2017-02-22T13:34:23Z-
dc.date.accessioned2017-02-22T13:40:06Z-
dc.date.accessioned2017-02-22T13:51:22Z-
dc.date.accessioned2017-02-22T13:59:58Z-
dc.date.available2017-02-22T13:34:23Z-
dc.date.available2017-02-22T13:40:06Z-
dc.date.available2017-02-22T13:51:22Z-
dc.date.available2017-02-22T13:59:58Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЛагоцька, Наталія Зіновіївна. Формування механізму партнерського маркетингу у сфері консалтингових послуг [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Наталія Зіновіївна Лагоцька. - Тернопіль : ТНЕУ, 2010. - 20 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14569-
dc.titleФормування механізму партнерського маркетингу у сфері консалтингових послугuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the mechanism of partnership marketing in the sphere of consulting servicesuk_UA
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Лагоцька Н.З..pdf360.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.