Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14642
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзюблюк, Олександр Валерійович-
dc.date.accessioned2017-02-22T19:58:25Z-
dc.date.available2017-02-22T19:58:25Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationДзюблюк, О.В. Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності банків при викладанні економічних дисциплін / О.В. Дзюблюк // Вища школа. – 2008. – №2. – с.72-88.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14642-
dc.description.abstractЗапропоновано сукупність теоретико-методологічних підходів, які дозволяють оптимізувати формування у майбутніх фахівців економічного профілю теоретичної та методологічної бази розуміння сутності банків, що необхідно для наступного оволодіння практикою використання грошово-кредитних інструментів та основами ведення банківського бізнесу і взаємодії з інститутами кредитної системи країни.uk_UA
dc.publisherКиїв, "Знання"uk_UA
dc.subjectкомерційний банкuk_UA
dc.subjectбанківська системаuk_UA
dc.subjectекономічна освітаuk_UA
dc.subjectкредитні відносиниuk_UA
dc.subjectнаціональна економікаuk_UA
dc.subjectфінансовий посередникuk_UA
dc.subjectкредитuk_UA
dc.subjectкапіталuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні підходи до розуміння сутності банків при викладанні економічних дисциплінuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical and methodological approaches to understanding the essence of banks in teaching economic disciplinesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.