Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14924
Назва: Аналіз інтеграції маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів
Інші назви: Analysis of the integration of marketing communications in enterprises manufacturing sports goods
Автори: Цетнар, Лариса
Tsetnar, Larysa
Ключові слова: спортивні товари
маркетинг
маркетингові комунікації
спорт
ринковий потенціал
Дата публікації: 2016
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Цетнар, Л. Аналіз інтеграції маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів [Текст] / Лариса Цетнар // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2016. - Вип. 3. - С. 113-121.
Короткий огляд (реферат): Зазначено, що маркетингові комунікації є особливою сферою маркетингової діяльності, що пов’язана з управлінням комунікаціями, здійснюваними за допомогою комплексу засобів передачі повідомлень між суб’єктами маркетингової системи з метою стимулювання їхньої активності. Вказано, що маркетингові комунікації здійснюються за допомогою комплексу засобів маркетингових комунікацій, найбільш відомими з яких є: реклама, стимулювання продажів, суспільні комунікації (зв’язки із громадськістю), особисті продажі. Обґрунтовано, що перераховані засоби маркетингових комунікацій є основними у зв’язку з тим, що на них традиційно виділяється більша частина бюджету маркетингових комунікацій. Акцентовано, що на сьогодні у сучасній науці й практиці простежується тенденція розвитку й застосування інших засобів маркетингових комунікацій, таких як: прямий маркетинг, спонсорство, електронні кошти, внутрішні комунікації й т. ін. Наголошено, що на маркетингові комунікації виділяється істотна частина бюджету комерційних організацій. Уточнено, що згідно з даними статистики й оцінками фахівців, бюджет маркетингових комунікацій може становити від 5% до 20% оборотних коштів компаній. Констатовано, що маркетингові комунікації є важливим соціально-економічним явищем. Акцентовано, що вони є ефективними засобами впливу компанії на ринок, тому що здійснюють вплив на емоційний стан цільової аудиторії й стимулюють здійснення певних дій її представниками. Обґрунтовано, що застосування маркетингових комунікацій дає змогу формувати і змінювати відношення купівельної аудиторії до компанії й пропонованого нею товару, призводить до необхідності вивчення даної сфери підприємницької діяльності. Наголошено, що підвищення ефективності використання й удосконалення управління маркетинговими комунікаціями є актуальним завданням у вітчизняній і закордонній науці. Здійснено аналіз тенденцій формування й розвитку ринку спортивних товарів, зокрема проаналізовано показники діяльності провідних світових виробників спортивних товарів та розроблено систему вимог, пропонованих для ефективних маркетингових комунікацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14924
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2016 Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цетнар Л..pdf368.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.