Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15043
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Василь Онуфрійович-
dc.contributor.authorСоколовська, Наталія Василівна-
dc.date.accessioned2017-02-23T16:25:23Z-
dc.date.available2017-02-23T16:25:23Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationТкачук, В. Ефективність маркетингової діяльності комерційного банку / Василь Ткачук, Наталія Соколовська // Наука молода : зб. наук. праць молод. вчених Терноп. нац. екон. ун-ту. – Тернопіль : Економічна думка, 2010. – № 14. – С. 135-137.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15043-
dc.description.abstractРозглянуто основні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності комерційного банку, обґрунтовано використання системи різних показників залежно від їхнього адресного призначенняuk_UA
dc.publisherТернопіль : Економічна думкаuk_UA
dc.subjectефективність маркетингуuk_UA
dc.subjectбренд банкуuk_UA
dc.subjectрентабельність маркетингових інвестиційuk_UA
dc.titleЕфективність маркетингової діяльності комерційного банкуuk_UA
dc.title.alternativeThe effectiveness of marketing activities of commercial banksuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ефективність маркетингової діяльності.PDF136.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.