Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаль, Юрій Володимирович-
dc.date.accessioned2017-02-24T06:57:38Z-
dc.date.available2017-02-24T06:57:38Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.issn1810-2131-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15077-
dc.description.abstractЗдійснений огляд фінансових моделей вищої освіти провідних країн світу та країн, близьких Україні за економічним становищем; визначені пріоритетні напрямки першочергового матеріального забезпечення для повноцінного функціонування навчальних закладів; встановлені види систем фінансування ВНЗ, особливості спеціалізації діяльності навчальних установ залежно від регіонального та географічного положення країни.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство. – 2003. – №1. – С. 110–118.uk_UA
dc.subjectсистема фінансування, освітня спеціалізація, держзамовлення, благодійні фонди, фінансова підтримка, держасигнування, самофінансування, освітня реформа, диверсифікація, трансфертuk_UA
dc.titleОсобливості фінансування вищої освіти країн світуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2003_1.pdf154.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.