Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаль, Юрій Володимирович-
dc.date.accessioned2017-02-24T07:01:45Z-
dc.date.available2017-02-24T07:01:45Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15078-
dc.description.abstractЕкономічна ідентичність розглядається як складова економічної самосвідомості особистості, виділяється її сутнісне наповнення, аналізуються структура і категоріальний апарат, досліджується взаємозв’язок економічного самоототожнення з іншими видами ідентичності. На підґрунті цієї соціально-психологічної проблематики вперше запропонована модель взаємозв’язку компонентів економічного Я людини, згідно з якою економічна поведінка останньої інтегрує у своїй процесно-змістовій інтенційності економічний статус, економічну та декларовану ідентичності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин. – 2005. – №1. – С. 14-16.uk_UA
dc.titleЕкономічна ідентичність як психологічна категоріяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mlyn_1.pdf246.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.