Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15089
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарішняк, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-02-24T07:52:28Z-
dc.date.available2017-02-24T07:52:28Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationЗарішняк І. М. Зміст дидактичної емоційної взаємодії „викладач-студент”, основні характеристики і функціональні можливості / І. М. Зарішняк // Наука і освіта. – №6. – 2002. – С.55-59.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15089-
dc.description.abstractВ статье дается содержательный анализ понятия " дидактическое эмоциональное взаимодействие " преподаватель-студент". Определяется его место в процессе обучения, раскрываются существенные признаки и функциональные возможности. Отмечено, что оптимальный вариант исследуемого феномена проявляется в педагогическом общении, сотрудничестве педагога и студентов, а составной частью является "эмоциональное влияние", следствием - "педагогические отношения", основанные на взаимодоверии и взаимопонимании.uk_UA
dc.publisherНаука і освіта.uk_UA
dc.titleЗміст дидактичної емоційної взаємодії „викладач-студент”, основні характеристики і функціональні можливостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скан 24 февр. 2017 г., 09.42.pdf5.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.