Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15089
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зарішняк, Інна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-24T07:52:28Z | - |
dc.date.available | 2017-02-24T07:52:28Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Зарішняк І. М. Зміст дидактичної емоційної взаємодії „викладач-студент”, основні характеристики і функціональні можливості / І. М. Зарішняк // Наука і освіта. – №6. – 2002. – С.55-59. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15089 | - |
dc.description.abstract | В статье дается содержательный анализ понятия " дидактическое эмоциональное взаимодействие " преподаватель-студент". Определяется его место в процессе обучения, раскрываются существенные признаки и функциональные возможности. Отмечено, что оптимальный вариант исследуемого феномена проявляется в педагогическом общении, сотрудничестве педагога и студентов, а составной частью является "эмоциональное влияние", следствием - "педагогические отношения", основанные на взаимодоверии и взаимопонимании. | uk_UA |
dc.publisher | Наука і освіта. | uk_UA |
dc.title | Зміст дидактичної емоційної взаємодії „викладач-студент”, основні характеристики і функціональні можливості | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Скан 24 февр. 2017 г., 09.42.pdf | 5.73 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.