Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаль, Юрій Володимирович-
dc.date.accessioned2017-02-24T08:26:54Z-
dc.date.available2017-02-24T08:26:54Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.issn1810-2131-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15111-
dc.description.abstractУ статті аналізуються переваги та недоліки застосування нових ІКТ; наводяться характеристики основних моделей, за якими здійснюється дистанційне навчання у ВНЗ світу; розглядаються основні проблеми і труднощі упровадження нових ІКТ до різних систем вищої освіти і пропонуються варіанти розв’язання цих проблем.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство. – 2008. – №3. – С. 116–122uk_UA
dc.subjectінформаційні і комунікаційні технології (ІКТ), віртуальний університет, віртуальна аудиторія, он-лайнове викладання, навчання завдяки електронній пошті, моделі відкритого і дистанційного навчанняuk_UA
dc.titleСвітові тенденції розвитку заочної та дистанційної вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2008_3.pdf198.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.