Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15114
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаль, Юрій Володимирович-
dc.date.accessioned2017-02-24T08:31:55Z-
dc.date.available2017-02-24T08:31:55Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.issn1810-2131-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15114-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню каналів і засобів отримання електронної інформації і знань, які можуть задіяти ВНЗ. Доводиться, що свобода знання в інтернет-епоху пов’язана з проблемами інтелектуальної власності і володіння каналами розповсюдження. Після розгляду ролі знання у глобалізуючому світі охарактеризуємо історію інтелектуальної власності з погляду вищої освіти у провідних західних і периферійних країнах, а також торкнемося перешкод, які заважають вільному доступу до інтернетного знання, і визначимо актуальні тенденції розвитку інформаційних технологій у системі вищої освіти. Насамкінець обґрунтуємо перспективи утвердження нового руху емансипації в кіберпросторі, який сприятиме забезпеченню якісної і доступної освіти всім охочим.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство. – 2009. – №2. – С. 128–135uk_UA
dc.subjectінформаційні і комунікаційні технології (ІКТ); кіберпростір, кіберетика, комп’ютерна етика, біоетика; он-лайнове навчання; “периферійні” держави; сайт (Інтернет-сторінка), Інтернет-провайдерuk_UA
dc.titleПроблеми отримання інформації, накопичення та обміну знаннями в епоху Інтернет-глобалізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2009_2.pdf227.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.