Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15117
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаль, Юрій Володимирович-
dc.date.accessioned2017-02-24T08:36:41Z-
dc.date.available2017-02-24T08:36:41Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15117-
dc.description.abstractОсвітня система людства сформувалася у середньовіччі й досі не надто змінилася, незважаючи на утвердження і розпад двох суспільно-економічних формацій та однієї фази розвитку. Вона побудована на розриві процесів навчання і діяльності, зорієнтована на унаочнення і монодисциплінарність освітньої взаємодії у класі чи аудиторії. Сучасні студенти досі отримують інформацію під час її прямої трансляції, а перевірка здобутих знань здійснюється під кінець сесій. Ця схема не є оптимальною. Загалом коефіцієнт корисної дії системи освіти у підготовці кадрів для різних сфер суспільного виробництва на сьогодні є невисоким.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин. – 2010. – №12. – С. 50–52uk_UA
dc.titleПоняття “знання” і трансформація системи вищої освіти: методологічний аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mlyn_12.pdf239.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.