Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15124
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаль, Юрій Володимирович-
dc.date.accessioned2017-02-24T08:49:49Z-
dc.date.available2017-02-24T08:49:49Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15124-
dc.description.abstractТотальна соціокультурна трансформація України за сценарієм глобальної життєвої кризи переживається національним загалом як нездоланна та фатальна психологічна проблема. Складність завдання її конструктивного пропрацювання у сучасній теорії та практиці соціально-психологічної роботи полягає передусім у недосконалості сповідуваних методологічних підходів та орієнтацій. Здобуток фундаментального експериментування наукової школи А. Фурмана у сфері освіти полягає саме у запровадженні низки методологічних канонів, взірців, технологій та еталонів дослідно-пошукової роботи щодо надскладних феноменів гуманітарного життя, досконало зінтегрованих у сучасній вітакультурній методології.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнститут експериментальних систем освіти (науково-дослідний): Інформаційний бюлетень. – Випуск 4 . – Тернопіль: Економічна думка, 2004. – С. 27–28.uk_UA
dc.titleВітакультурне обґрунтування сучасної цивілізаційної самоідентичностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vypusk4.pdf64.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.