Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15126
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВільчинська (Лисюк), Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorПаночишин, Юрій Миколайович-
dc.date.accessioned2017-02-24T08:55:49Z-
dc.date.available2017-02-24T08:55:49Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЛисюк О.М., Паночишин Ю. М. Особливості використання моделей системи масового обслуговування в банківській сфері / Лисюк О.М., Паночишин Ю.М., Кушнір Т.О. // Економіка: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць. - Випуск 257: В 7 т. - Т. VI. - Дніпрпетровськ: ДНУ, 2009. - С. 1609-1614.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15126-
dc.description.abstractРозглянуто можливості використання моделей системи масового обслуговування в банківській системі з метою покращення якості функціонування системи її окремих елементів.uk_UA
dc.publisherДніпропетровськ, Дніпропетровський національний університетuk_UA
dc.subjectсистема масового обслуговуванняuk_UA
dc.subjectбанкuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectканали обслуговуванняuk_UA
dc.subjectвхідний потік вимогuk_UA
dc.subjectчерга на обслуговуванняuk_UA
dc.subjectефективність функціонуванняuk_UA
dc.titleОсобливості використання моделей системи масового обслуговування в банківській сферіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скан 24 февр. 2017 г., 10.44.pdf4.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.