Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15134
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаль, Юрій Володимирович-
dc.date.accessioned2017-02-24T09:14:18Z-
dc.date.available2017-02-24T09:14:18Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn1810-2131-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15134-
dc.description.abstractУ статті всебічно досліджується роль іміджу економічного ВНЗ, як специфічної форми організації в структурі економіки українських регіонів та його вплив на ринкову конкурентоспроможність закладу на ринку освітніх послуг нашої держави. Дано ряд пропозицій та рекомендацій першочергових заходів щодо покращення зовнішнього іміджу регіонального університету економічного профілю.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство. – 2013. – №3. – С. 116–125uk_UA
dc.subjectімідж, піар, бренд, репутація, корпоративна культура, регіональний ВНЗ, освітні послуги, кон’юнктура ринкуuk_UA
dc.titleЕкономіко-психологічні аспекти формування позитивного іміджу економічного університету в регіоніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2013_3.pdf311.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.