Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15143
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаль, Юрій Володимирович-
dc.date.accessioned2017-02-24T09:45:43Z-
dc.date.available2017-02-24T09:45:43Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15143-
dc.description.abstractВисвітлюється питання соціально-психологічної ролі реклами у сучасному суспільстві. Розглядається її вплив на особу та основні прийоми, механізми і технології рекламного бізнесу. Для студентів, котрі вивчають курс «Економічна психологія», а також викладачів-психологів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛекція. – Тернопіль, 2004. — 15 с.uk_UA
dc.titleСоціально-психологічна роль рекламиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lekziya_Recl_200.pdf396.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.