Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15247
Назва: Використання SWOT-аналізу в контролінгу маркетингової діяльності підприємства
Автори: Михайлишин, Н. П.
Михайлишин, А. А.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Михайлишин, Н. П. Використання SWOT-аналізу в контролінгу маркетингової діяльності підприємства [Текст] / Н. П. Михайлишин, А. А. Михайлишин // Економічні, правові, інформаційні та гуманітарні проблеми розвитку України в умовах проведення системних реформ : зб. тез доп. за матер. наук. конф. проф.-викл. складу [Тернопіль, 11 квіт. 2012 р.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - Секц. № 4 : Методологічні проблеми та шляхи удосконалення систем обліку, аналізу, ревізії та аудиту в Україні. - С. 30-33.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15247
Розташовується у зібраннях:ЕКОНОМІЧНІ, ПРАВОВІ, ІНФОРМАЦІЙНІ ТА ГУМАНІТАРНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ПРОВЕДЕННЯ СИСТЕМНИХ РЕФОРМ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30-33.pdf129.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.