Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15323
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарудна, Наталія Ярославівна-
dc.contributor.authorZarudna, Nataliia-
dc.date.accessioned2017-02-25T19:21:00Z-
dc.date.available2017-02-25T19:21:00Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЗарудна Н. Я. Поняття маркетинг-контролінгу на сучасних промислових підприємствах [Текст] / Н. Я. Зарудна // Збірник тез доповідей за матеріалами наукової конференції професорсько-викладацького складу «Економічні, правові, інформаційні та гуманітарні проблеми розвитку України в умовах світової економічної кризи». – Тернопіль: ТНЕУ. – 15 квітня 2009. – С. 17–21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15323-
dc.publisherТернопіль: ТНЕУuk_UA
dc.subjectмаркетинг-контролінгuk_UA
dc.titleПоняття маркетинг-контролінгу на сучасних промислових підприємствахuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зарудна Н 2009.pdf271.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.