Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1534
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯкубівська, Юлія Євгенівна-
dc.contributor.authorОнищенко, Володимир Пилипович-
dc.date.accessioned2016-04-14T09:30:34Z-
dc.date.available2016-04-14T09:30:34Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЯкубівська Ю. Є. Сучасні методи оцінки маркетингової інтелектуальної власності / В. П. Онищенко, Ю. Є. Якубівська // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право : Науковий журнал. - К. : УДУФМТ, 2013. - № 3 (68) / 2013. - С. 263-271.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1534-
dc.descriptionThe article is concerned with theoretical and methodological aspects of marketing intellectual property evaluation; the main alternative approaches to evaluating intellectual property are analyzed. According to the results the recommended methods for evaluating brands, trademarks, trade (firm) names, and logos are determined.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто теоретико-методологічний аспект оцінки вартості маркетингової інтелектуальної власності, проаналізовано основні нетрадиційні підходи з оцінювання інтелектуальної власності. На основі отриманих результатів визначено рекомендовані методи для оцінки брендів, торгівельних марок, комерційних (фірмових) найменувань, логотипів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЗовнішня торгівля: економіка, фінанси, право : Науковий журнал. - К. : УДУФМТuk_UA
dc.subjectінтелектуальна власністьuk_UA
dc.subjectметоди оцінкиuk_UA
dc.titleСучасні методи оцінки маркетингової інтелектуальної власностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7_фах.pdf259.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.