Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15449
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, Олександр-
dc.contributor.authorLysenko, Oleksandr-
dc.date.accessioned2017-02-27T12:58:20Z-
dc.date.available2017-02-27T12:58:20Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛисенко, О. Моделювання структури виробничо-збутового ланцюга на основі маркетингово-логістичного підходу [Текст] / Олександр Лисенко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2012. - Вип. 3. - С. 118-122.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15449-
dc.description.abstractУдосконалено механізм формування виробничо-збутових потоків у частині комбінування виробничо-збутової та логістичної стратегії на основі використання "точки прив’язки замовлення від клієнта" (CODР та структури планування Хоекстра-Ромме).uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectланцюг постачаньuk_UA
dc.subjectвиробництвоuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectпотікuk_UA
dc.subjectзапасuk_UA
dc.subjectзамовленняuk_UA
dc.subjectконфігураціяuk_UA
dc.subjectмодель.uk_UA
dc.titleМоделювання структури виробничо-збутового ланцюга на основі маркетингово-логістичного підходуuk_UA
dc.title.alternativeModeling of the structure of production and supply chain based on the marketing and logistic approachuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2012 Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лисенко О..pdf262.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.