Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15525
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСохацька, Олена-
dc.contributor.authorКурант, Тетяна-
dc.contributor.authorSokhatska, Olena-
dc.contributor.authorKurant, Tetyana-
dc.date.accessioned2017-02-28T07:33:01Z-
dc.date.available2017-02-28T07:33:01Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСохацька, О. Нова парадигма маркетингу в інформаційній економіці [Текст] / Олена Сохацька, Тетяна Курант // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2012. - Вип. 2. - С. 113-120.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15525-
dc.description.abstractВизначено основні ознаки нової парадигми маркетингу. Висвітлено зміни у поведінці споживачів, зумовлених розвитком концепції маркетингу взаємозв’язків. Розглянуто концепцію міфологізацїі суспільства, що впливає на формування нових ціннісних орієнтирів споживачів. Виявлено ефекти колаборативної (клубної) фільтрації як універсального механізму споживчої експертизи речей, текстів, творів, самих людей та комп’ютеризації вибору споживача. Запропоновано шляхи модернізації маркетингових стратегій через побудову ефективних інтегрованих маркетингових комунікацій.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectконцепція маркетингуuk_UA
dc.subjectнова парадигмаuk_UA
dc.subjectмаркетинг взаємозв’язківuk_UA
dc.subjectміфологізація суспільстваuk_UA
dc.subjectколаборативна (клубна) фільтраціяuk_UA
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.titleНова парадигма маркетингу в інформаційній економіціuk_UA
dc.title.alternativeThe new paradigm of marketing in the information economyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2012 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сохацька О..pdf202.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.