Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГайда, Тарас-
dc.contributor.authorHayda, Taras-
dc.date.accessioned2017-02-28T12:33:05Z-
dc.date.available2017-02-28T12:33:05Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГайда, Т. Інформаційні основи впровадження бізнес-розвідки на підприємствах [Текст] / Тарас Гайда // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2012. - Вип. 4. - С. 77-83.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15643-
dc.description.abstractУзагальнено суть, поняття та особливості процесів бізнес-розвідки. Здійснено обґрунтування принципів організації інформації в контексті впровадження системи бізнес-розвідки. Розкрито основні завдання бізнес-розвідки та джерела даних для її роботи. Досліджено поняття конкурентного аналізу та окупності системи бізнес- розвідки.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectбізнес-розвідкаuk_UA
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectджерела данихuk_UA
dc.subjectконкурентний аналізuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleІнформаційні основи впровадження бізнес-розвідки на підприємствахuk_UA
dc.title.alternativeInformation fundamentals of implementation of business intelligence for enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2012 Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гайда Т..pdf213.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.