Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15863
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШлапак, Оксана-
dc.contributor.authorShlapak, Oksana-
dc.date.accessioned2017-03-01T15:46:32Z-
dc.date.available2017-03-01T15:46:32Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationШлапак, О. Особливості оцінювання ефективності комунікаційних систем підприємств хлібопекарської підгалузі [Текст] / Оксана Шлапак // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - Вип. 2. - С. 125-130.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15863-
dc.description.abstractПроаналізовано основні підходи до оцінювання ефективності комунікаційних систем підприємств хлібопекарської підгалузі харчової промисловості. Проведено моніторинг основних інформаційних систем підприємств. Побудовано схему розвитку конкурентної стратегії досліджуваного підприємства.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectінформаційні системиuk_UA
dc.subjectкомунікаційні системиuk_UA
dc.subjectкомунікаційне середовищеuk_UA
dc.subjectметодичний підхідuk_UA
dc.titleОсобливості оцінювання ефективності комунікаційних систем підприємств хлібопекарської підгалузіuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of evaluating the effectiveness of communication systems of enterprises of baking industry sectoruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шлапак О..pdf144.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.