Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15907
Назва: Туристичний імідж країни: суть та проблеми формування
Інші назви: The touristic image of the country: its essence and the problems of formation
Автори: Заячковська, Галина
Zayachkovska, Galyna
Ключові слова: імідж країни
туристичний імідж країни
управління іміджем
формування туристичного іміджу країни
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Заячковська, Г. Туристичний імідж країни: суть та проблеми формування [Текст] / Галина Заячковська // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - Вип. 3. - С. 16-22.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність іміджу та туристичного іміджу країни, визначено його складові, проблеми формування туристичного іміджу України та шляхи їх розв’язання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15907
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Заячковська Г..pdf132.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.