Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15914
Назва: Системно-динамічний підхід до прогнозування ефективності впровадження маркетингових заходів на підприємствах ринку інформаційних продуктів та послуг України
Інші назви: A system-dynamic approach to predicting the effectiveness of the implementation of marketing activities on the enterprises working on the market of information products and services in Ukraine
Автори: Кузнєцов, Володимир
Kuznetsov, Volodymyr
Ключові слова: ринок інформаційних продуктів та послуг
життєвий цикл інформаційного продукту
системно-динамічний підхід до прогнозування
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Кузнєцов, В. Системно-динамічний підхід до прогнозування ефективності впровадження маркетингових заходів на підприємствах ринку інформаційних продуктів та послуг України [Текст] / Володимир Кузнєцов // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - Вип. 3. - С. 72-77.
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз підходів до оцінювання та прогнозування ефективності впровадження маркетингових заходів на ринку інформаційних продуктів, визначено їхні переваги та недоліки, запропоновано системно-динамічний підхід до прогнозування ефективності впровадження маркетингових заходів на ринку інформаційних продуктів, визначено змінні моделі прогнозування ефективності впровадження маркетингових заходів на підприємствах ринку інформаційних продуктів та послуг України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15914
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузнєцов В..pdf179.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.