Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15986
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтимер, Леся Тарасівна-
dc.date.accessioned2017-03-03T07:34:41Z-
dc.date.available2017-03-03T07:34:41Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШтимер Л. Т. Методичний інструментарій стратегічного аналізу потенціалу підприємств / Л. Т. Штимер // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. – 2012. – № 3. – С.136-139.uk_UA
dc.identifier.issn1997-4167-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15986-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано важливість та необхідність проведення стратегічного аналізу потенціалу підприємства. Визначено основні етапи та методи його здійснення, а також мету, завдання та принципи стратегічного аналізу підприємства .uk_UA
dc.publisherБердянський університет менеджменту і бізнесуuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№3(19)-
dc.subjectстратегічний аналіз, потенціал підприємства, стратегія.uk_UA
dc.titleМетодичний інструментарій стратегічного аналізу потенціалу підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.